15.3.2011

Lets do it again

Eipä mulla muuta kuin, et ollaan menossa mukana!

Jooh kirjoitukset ovat siis käynnissä. Alustavasti englannin kuuntelu meni niin päin sitä jotakin, joten se on ainoa stressitekijä tässä hommassa. Mun kirjoituksethan siis ajoittuvat vain tälle viikolle ja kuten huomata ja lukea saattaa panostukseni on suorastaan häikäisevä näissä hommissa. Joo, seuraava stressitekijä on tuleva koulutuspaikka. Sehän on siis amiska ja uskokaa tai älkää, mun lukion ka tulee olemaan yli kahdeksan [ja olen ikuisesti katkera matikan[pitkä] ja ruotsin numeroille... niiden ka kun jäi 7.4 ja rapiat eli numeroksi tulee se 7] eli luulisin selviytyväni tahtomaani paikkaan, vaikka turvallisuusalalla ne soveltuvuuskokeet ovat. En vaan voi munata niitä. Kuntotesti, aine ja haastattelu. Mut on luotu tohon soveltuvuuskokeeseen.
Ongelmana on paikkakunta. Opiskelupaikkahan täytyis valita sen kivoimmalta tuntuvan koiraseuran mukaan, mutta uskokaa pois Hupua on aika vaikea päihittää, ja arvatkaa onko minulla aikaa tutkiskella paikkakuntien tarjontaa? Varsinkin kun toi toinenkin harrastus olisi myös kiva ottaa mukaan...

No joo, mitä noihin koiriin tulee niin niille kuuluu hyvää. Ego on kiusannut äitiä, kun olemme siellä pari yötä yöpyneet. Tänään palasimme takaisin omaan kämppääni.

Ollaan käyty kerran myös hieman agittaa.
Ego alkaa hahmottaa käskyjä ja sitä, että on myös sallittua katsoa sormen sijasta sitä mitä sormi osoittaa. Muutaman kerran ollaan saatu tehtyä loistavia irtoamisia, mutta muutaman esteen jälkeen Ego kokee olonsa huijatuksi, kun esteiden jälkeen ei olekaan löytynyt namialustaa ja lentävä lelu ei riitä, kerta namiakin voisi olla tarjolla. Noh kohta alkaa olla aikaa pähkäillä uutta taktiikkaa tehdä tuosta koirasta lelulla palkattavaa. Ego kun yhdistää hallin jo nyt siihen paikkaan, josta saa paljon nameja. Kotona tuo koira riekkuu vaikka paperipalojen perässä, kunhan vain tehdään jotain yhteistä kivaa.
Kertokaas minulle, mikä on kuollut lelu tai eläin tai joku semmonen? Mulle vinkattiin, että vois tollaselle tapaukselle olla erinomainen tapa palkata, mutta idea jäi hämäräksi?

Paavon kanssa tehtiin myös irtoamista ja kyllä se koira näyttää edelleenkin irtoavan kivasti, vaikka Pulla nykyisin jotenkin reagoikin helposti ohjaajan tekemisiin siellä radalla. Enkä valita kyllä yhtään.

1 kommentti:

  1. Kuollut lelu on lelu joka ei liiku. Siis tyyliin lelupalkka namilautasen sijaan venaamassa. Mä kyllä ehkä opettaisin sen leikkimään kunnolla siellä hallissakin, namipalkka leikkimisestä tjsp.

    VastaaPoista